5 Eylül 2007 Çarşamba

Osman Öztunç - Can ciğer

Osman Öztunç - Can ciğer

Albüm Adı : Can ciğer

Ben, senin için karakollarda kalmazmıyım
Ben, senin için geceleri sokaklarda kalmazmıyım
Ben, senin için memleketi birbirine katmazmıyım
Ey arkadaşım, arkadaş değil gardaşım
Ey dostum ey sen canciğer...

Vakit gayret kemerini kuşanma vaktidir
Vurmalı bir intikam fişeği gibi zulmün çatısına
Ve soytarı kahkahaları boğmalı Allah-u tekbir
Ve korku salmalı küfrün damarlarına
Sağım, solum, önüm, arkam kıyamet olmuş
Ve ben kıyamdayım..
Kendi cenazeme durdum, er kişi niyetine
Bu kaçıncı ölüşüm ey kahpe devran
Bu hangi dirilişim? Ben kaçıncı Musa�sı
Sen hangi firavunusun bu gök kubbenin
En ulu hazretler aşkına, Abdulkadir Geylani,
Şah-ı Nakşibendi, Mevlana Halit aşkına
Şeyh Ahmet Er Rufai sırrı ile sırla bizi
En mukaddes zaferlere hazırla bizi
Dostum canciğerim, özlemim, hasretim
Çilem ortağım unutma beni
Ben senin için elimde saz
Yalınayak yollara düşmüşüm yollara düşmüşüm .

Ben, senin için meydanlarda adım öç koymazmıyım
Senin uğruna cellatlara kınalı koç olmazmıyım
Sırf senin için tepeden tırnağa suçlu kalmazmıyım
Ey arkadaşım, arkadaş değil gardaşım
Sen dostum sen, sen canciğer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder