5 Eylül 2007 Çarşamba

Özcan Deniz - Ayrılık

Ayrilik acisini sonunda gösterdin ya,
sensizligin sancisini sonunda cektirdin ya,
ayrilik acisini sonunda gösterdin ya,
o kara gözlerinden mahrum biraktin ya,

[2*]Ellerin ellerimden uzakta cooook uzakta,
yüregim sensiz serefsiz bir tuzakta!

Yollarim karnalik kendimi kaybettim ben,
bilirsinki hic birsey sensiz bu beden!
yollarim ooff karanlik kendimi kaybettim ben,
yikilan yarinlari yeniden kuramam ben!

[2*]Ellerin ellerimden uzakta cooook uzakta,
yüregim sensiz serefsiz bir tuzakta!

[Ayrilik acisini sonunda cektridin ya,
sensizlgin sancisini sonunda gösterdin ya,
o kara gözlerini hasret biraktin ya!
yollarim karanlik kendimi kaybettim ben,
bilirsinki sensiz hic birsey bu beden,
umutlari, sabahlari, sevdalari,
yikilan yarinlari yeniden kuramamki ben!
ellerin ellerimden cooook ama coook uzakta,
yüregim sensiz serefsiz bir tuzakta!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder