5 Eylül 2007 Çarşamba

Önder - Üvey Duygular

Önder - Üvey Duygular

Albüm Adı : Mihenk Taşı


Bastırılmış duygular,insan oğlu ağlar,bir ruh var içimde gözlerinden kan damlar,boştu depresyonlar,hoştu bir zamanlar,acıyı bilmezdi kendini ölümsüz sananlar,4 duvarda ağlayanlar dert yananlar,yıldızları saymayı çoktan unutmuşlar.Avuç içinde durmaz,bak bu mutluluk bensiz olmaz bak bu 4 boyu dertsiz olmaz,bak bu dünya kefensiz olmaz bak bu toplum illegal legal olmadan analiz olmaz.Bu yüzden yorumsuz oldum,değersiz oldum,toz pembe yaşarken ,simsiyah mı soldum,durdum,Cellat oldum,bir gül oldum sen su verdinde ben mi soldum,sordum,karmaşıktı duygular ki korktum,yoktum,yapmacık bir nefret sevgisiz mi doğdum,yapmacık bir sevgi nedensiz mi yoktum,yapmacık bir dünya kimsesiz mi doğdum,yapmacık bir kabus bedensiz bir ruhtum...

''Bugünü düşün geçmişi küçümse,bir dilek dile yıldızlar düşünce,dünya güzeldir bilim bir işkence hayat üzerse sus yalan söyleme=>Altın ilmek oldu toprak
Bak sarardı soldu yaprak
Bak karardı kaldı ahmak
Bak paraydı gitti kaltak
Bak zamandı geçti ancak
Yandı yancak,oldu olcak
Azrail ölümden mi korkçak...

Birde baktım döküldü gözlerimden yaşlar,yaşamı sevmeye çalışırken yaşam rüyada başlar.İnsanoğlu hasta,paslı,keder ve yasta pişti aşlar,yoktu dostlar,acılar bende kaldı mezar taşımda bitti otlar,sonra kaçtım,kimlik arayışı vardı içimde,ben mi yoktum ben mi soldum,ben mi kuldum,ben mi korktum.Yalandı insan ben ise kanatsız bir kuştum ümitsizce uçtum.Gölgede kaldım,Güneşte yandım,savaştım,sen barışta kaldın,ben değersiz mi oldum,yanıldın bak bu dünya sahte altın,Gökkuşağı tek renk,kararsız mı kaldın,yalansız mı yandın,kefende bir cep içinde yok bozuk para,sevaplarım yanımda,günahlarım benimle baş başa,yalan mı Dünya,ağladım yok bir fayda,sevindim yok bir payda,sahte yoksa,doğru olda,cennet açta kapını insanım ağlatma,ne olur anla…

''Hayatı yaşa,zamanı sor şaşırma,sevaplarını sakla,cenneti unut sorma,mürekkep yala,hayatta yanımda cahil kalma,trajediyse yaşam,dikkat et paranoyak olma=>Altın ilmek oldu toprak
Bak sarardı soldu yaprak
Bak karardı kaldı ahmak
Bak paraydı gitti kaltak
Bak zamandı geçti ancak
Yandı yancak,oldu olcak
Azrail ölümden mi korkçak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder