5 Eylül 2007 Çarşamba

Özcan Deniz - Dokunma

Özcan Deniz - Dokunma

Albüm Adı : Dokunma - Aslan Gibi


Daha kapıyı açmadan anladım
Kapıda senin olduğunu
Çalışından tanıdım
Bende öyle çalmıştım
Beni terk ettiğinde kapını
Bir gece vakti ansızın
Terk edildin değilmi
Tıpkı beni terk ettiğin gibi
Kahpece sırtından vuruldun değilmi
Tıpkı beni vurduğun gibi
Dokunma uzak dur benden
Çek o pis ellerini

Sen benimdin
Benden başka hiç kimseyi sevmezdin
Bir gülüşe kandı gönlüm
Hiç kuralsız sevmiştim
Bıraktın adice
Ortada sersefil
Perperişan ettinde gittin
Dokunma dokunma
Dokunma dokunma
Uzak dur benden çek o pis ellerini
Kanayan yarama
Sensiz dünyama
Akan göz yaşıma
Dokunma dokunma
Dokunma dokunma
Dokunma bana
Ağla sende ağla şimdi
Ağla sensiz gülmedim
Zindan oldu heryer bana
Hiç gün yüzü görmedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder