5 Eylül 2007 Çarşamba

Özcan Deniz - Canım

Sen benim kalbimsin haberin var mı?
Kalbi olmadan yaşayamaz insan bi fikrin var mı?
[Nakarat]
Sen beni öldürcen mi?
Çıldırtcan mı canım?
Sen beni öldürcen mi?
Çıldırtcan mı canım?
Gözlerim ne söylüyorsa doğrudur
Desem inanır mısın?
Seni iyi gördüm diyorsun
Yalana bakar mısın?
Gözlerim ne söylüyorsa doğrudur
Desem inanır mısın?
Seni iyi gördüm diyorsun
Yalana bakar mısın?


Sende bir kalp var mı?
Boş mu dolu mu?
Varsa içinde az biraz
Bir ben bulunur mu?

[nakarat]
Sen beni öldürcen mi?
Çıldırtcan mı canım?
Sen beni öldürcen mi?
Çıldırtcan mı canım?
Boğazıma kadar acılara battım
Desem inanır mısın?
Bi çaresi bulunur diyorlar
Yalana bakar misın?
Boğazıma kadar acılara battım
Desem inanır mısın?
Bi çaresi bulunur diyorlar
Yalana bakar misın?

Ooooooooo

Sen beni öldürcen mi?
Çıldırtcan mı canım?
Sen beni öldürcen mi?
Çıldırtcan mı canım?
Sen beni öldürcen mi?
Çıldırtcan mı canım?
Sen beni öldürcen mi?
Çıldırtcan mı canım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder