5 Eylül 2007 Çarşamba

Özgün - Elveda

Özgün - Elveda

Albüm Adı : elveda


Zaman değil geçen ömürmüş anlamadık
Tükendik bizde yıllar gibi yaralandık
Bana bıraktığın yüzümdeki bu çizgiler
Alıp götürdüğün ömrümün baharları

Suçumuz neydi bizim
Feryadım Tanrı'ya
Sana son sözüm gülüm
Elveda

Her şey biter
Herkes unutulur
Ben seni kaç kere sevdiğimi unuttum
Haram olsun
Yıllarım olmuş ziyan
Sende unut beni yok yere sevdiğini

Zaman değil geçen ömürmüş anlamadık
Yenildik bizde aşklar gibi karalandık
Bana bıraktığın yüzümdeki bu çizgiler
Alıp götürdüğün ömrümün baharları

Suçumuz neydi bizim
Feryadım Tanrı'ya
Sana son sözüm gülüm
Elveda

Her şey biter
Herkes unutulur
Ben seni kaç kere sevdiğimi unuttum
Haram olsun
Yıllarım olmuş ziyan
Sende unut beni yok yere sevdiğini

Bir sabah boş evinde üşüyerek uyanacaksın
Titrek kalbini eski mektuplara saracaksın
Ben senle bir günü bir ömre kıyaslarken
Sen benden bir haber başka kollarda uyuyormuşsun
Olsun, avuçlarında ben burnunda benim kokum
Ben seni çoktan unuttum
Sen beni unutamayacaksın

Her şey biter
Herkes unutulur
Oooooooooooooooooooooooooo
Haram olsun
Yıllarım olmuş ziyan
Sende unut beni yok yere sevdiğini

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder