5 Eylül 2007 Çarşamba

Özcan Deniz - Ashk Zorun Ne Benle

Özcan Deniz - Ashk Zorun Ne Benle

Albüm Adı : Hediye


Ashkkk...Ashkkk...
Kaç kere denedim bu yolda şansımı
Ne yaptımsa çarkım dönmüyor
Üstüme çewirmiş silahlarını
Nefes almama fırsat wermiyor
Ben Ashkı arayan bir garibim
Dikenli yollarda gezindiriyor
Kazara yanılıp da düşersem eğer
En çürük dalını tutuşturuyor
Aslında nereye nereye diye sormuyorum da
Takılıp gidiyorum Ashkı bulduğum anda
Biliyorum yanacak yanacak yine çok canım yanacak
Hem de en acılsından bir parçamı alacak
Ashk zorun ne benle,Ashk zorun ne benle
Ashk Ashk zorun ne benle,Ashk zorun ne benle
*2Her gelene bir parçamı hediyemi ediyorsun
Beni dirhem dirhem her gün yok edip gidiyorsun
Ashk Ashk Ashk zorun ne benle,
Ashk zorun ne benle,
Ashk söyle zorun ne benle,
Ashk derdin ne benle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder