5 Eylül 2007 Çarşamba

Orhan Gencebay - Hor Görme Garibi

Orhan Gencebay - Hor Görme Garibi

Albüm Adı : Musalla Taşı


Nerde boynu bükük bir garip görsen
Hor görme kim bilir ne derdi vardır
O garip halinde ne sırlar gizli
Onu bu hallere bir koyan vardır
Belki benim gibi sevdiği vardır

Ümitsiz bir aşkın garibi oldum
Aradım hatayı kendimde buldum
Ne söylesem gönül dinlemez
Deli gibi seven yine ben oldum
Ne söylesem gönül dinlemez
Delice seven yine ben oldum

Nice ümit dolu hayat yolunda
Yolunu kaybeden garip ne yapsın
Her şey Hak'tan ama zulmetmek kuldan
Gönül bir zalimi sevdi ne yapsın
Gönlüm bir zalimi sevdi ne yapsın

Madem yaşamaya geldik dünyaya
Benim de her şeyde bir hakkım vardır
Sevmiyorsan hor görme bari
Benim de senin gibi Allah'ım vardır
Benim de senin gibi Allah'ım vardır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder