24 Ağustos 2007 Cuma

Abidin Özşahin (Popstar Abidin) - Penceremde Yağmurlar

Sen beni hayallere bıraktın gittin imkansız
benim sensiz hiçbir hayalim yokki
sen beni gecelere bıraktın gittin insafsız
sensiz gecelerde yatılmıyorki

Yine küllükte sönmüş sigaram
penceremde yağmurlar ağlıyor ikimize
başımda sevda bulutları
penceremde yağmurlar ağlıyor sevgimize
içimde vuslat umutları

Sen beni böyle bırakamazsın
böylesi bize yakışmıyor
bende haksızım ama sende haksızsın
söylemek zor ayrılık zor
beni bırakma

Penceremde yağmurlar ağlıyor ikimize
başımda sevda bulutları

Sen beni böyle bırakamazsın
böylesi bize yakışmıyor
bende haksızım ama sende haksızsın
söylemek zor ayrılık zor
beni bırakma

Penceremde yağmurlar ağlıyor ikimize
başımda sevda bulutları
penceremde yağmurlar ağlıyor sevgimize
içimde vuslat umutları
İçımde vuslat umutları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder