30 Ağustos 2007 Perşembe

Düş Sokağı Sakinleri - Beni Al Uykumdan

Şarkılarım güneşten gelir
Bütün denizleri bana getirir
Sıcak bir yaz ve bir yudum aşk
Büyülü mavi aynamın içindedir
Hafifçe gel kendini düşlere ver
Gülerek ağlamak çok güzel
Yarım mutluluklar beni tam doğuramaz
Kırık hikayeler dokunulmayı bekler
Beni al uykumdan
Balık kokan kumsallara batır
Beni al uykumdan
Meltemi dudaklarımdan kaldır
"Ağcedey kov vatşey kuflaj..... hey! uykudayım.
Tatlı bir mavi düşün ortasındayım."
Doğaya bütün herşeyimi verdim
Yine de aşkım altında kalmadı
Ben duvarlarını yıktım attım
Yine de bir gören olmadı
Şeytanları defettim düşler ülkemden
Tanrı beni mükafatlandırdı
Cennete girmeden önce
Daha yenecek meyveler vardı
Beni al uykumdan
Balık kokan kumsallara yatır
Beni al uykumdan
Meltemi dudaklarımdan kaldır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder