30 Ağustos 2007 Perşembe

Düş Sokağı Sakinleri - Hüzünlü Güzel

Aşklarım vardır benim
Ne beni ne de mavili hüzünler güzelini anlatır
Bir yelkovan rüzgarıdır düşlerim
Yaşanmayan bir masalda
Güneşi hep yok olan acılarımla beni aldatır
Görünen hep gece oldu gözlerimde yanan çocuğa
Ölüp dirilen bedendim ben yalnızca
Kaçtığım köşelerde birileri bekler
Alırlar gözyaşlarımı
Yeni doğmuş denizlere dökerler
Gurbet yumakları ördüm ellerimde kalbine dair
Bütün limanların dinlenen gemilerine doğru koştum
Her vakit
Patates ve soğuk içecek
Ne de güzel giderdi aşklar sohbetinde
Yazgıya yenilen büyük sevdalardık yalnızca
Bittiği yerden geri döndü masallar
Düşlerin ressamı hep mavileri arzular
Boncuklar düşer merdivenlerden
O hep boncukları kovalar
Değişen zaman mıydı
Yoksa içi boş değişgenler mi olduk
Bütün aşklarım adına hoşçakal dünya
Sen hüzünler güzeliydin
Düşlerime mavilerle girip sonra kaybolan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder