5 Eylül 2007 Çarşamba

Orhan Gencebay - Yürekten Olsun

Orhan Gencebay - Yürekten Olsun

Albüm Adı : Yürekten Olsun


Sen bir dediğin amma binlerce olsun
Dikenlerin bile güzel, bana gül olsun
x 2

Bize aslan gibi sevmek yaraşır
Muradımız aşktır yavrum yürekten olsun
Bize aslan gibi sevmek yaraşır
Maksadımız aşktır yavrum
Gönülden olsun, yürekten olsun

Yalandan, dolandan bıktık sahiden olsun
Seviyorum seni derken nutkun tutulsun

Bize aslan gibi sevmek yaraşır
Muradımız aşktır yavrum gönülden olsun
Maksadımız aşktır yavrum yürekten olsun
Canımdan olsun, yürekten olsun

Sakla beni sende en gizli yerde
Yanıma gelisin sanki ibadet olsun
Beni sakla sende en gizli yerde
Beraber olmamız sanki ibadet olsun

Uçalım aşk ile en yükseklere
Her şey, her an bugün yarın senle ben olsun
x 2
Bizimle dolsun

Yalandan, dolandan bıktık sahiden olsun
Seviyorum seni derken nutkun tutulsun

Bize aslan gibi sevmek yaraşır
Muradımız aşktır yavrum gönülden olsun
Maksadımız aşktır yavrum yürekten olsun
Gerçekten olsun, yürekten olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder