29 Ağustos 2007 Çarşamba

Demir Demirkan - Köle Kral

Demir Demirkan - Köle Kral

Albüm Adı : 2004 İstanbul


Akşam üstü saat sekize doğru
Bedenim ister kanım canım çeker
yarım kalmıştı geçen gece
içinde şeytan kanı olan şişe
Cennet bir yudum ilerde

Kölemiyim yoksa kral mı
Yürürken aynı sokakları
Arıyorum tek gecelik aşkı
Serseri sarhoş hayat bomboş
Kölemiyim yoksa kral mı
Yürürken aynı sokakları
Arıyorum tek gecelik aşkı
serseri sarhoş ayıkken herşey boş

Müzik durmasın,gündüz olmasın
Çalışan sahte dünya uyanmasın

Kısaldı geceler hep içe içe
Azaldı aşklar hep seve seve
Yetti artık bu son gece

Kölemiyim yoksa kral mı
Yürürken aynı sokakları
Arıyorum tek gecelik aşkı
Serseri sarhoş hayat bomboş
Kölemiyim yoksa kral mı
Yürürken aynı sokakları
Arıyorum tek gecelik aşkı
serseri sarhoş ayıkken herşey boş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder