28 Ağustos 2007 Salı

Banu Alkan - Bir Gün Beni Arzularsan Gel

Bir gün beni arzularsan gel
Tenin kaldı bedenimde
Bir gün beni arzularsan gel
Geceleri bağlar oldum gündüze

Hazların bittiği yerde
Hasret bıraktın gözlerime
Sevgim peşinden koşar oldu
Gözyaşım düştü yüreğimeeee...

Alıştıkça hasretim (Alıştıkça hasretim)
Tükenir ümitlerim (Tükenir ümitlerim)
Nerdesin (Nerdersin)

Hislerini bırak yolunu bulsun
Sen kötü günlerin en sonusun
Yatağım geceme dar gelir oldu
Uzatma artık gel ne olursun

Hislerini bırak yolunu bulsun
Sen kötü günlerin en sonusun
Yatağım geceme dar gelir oldu
Uzatma artık gel ne olursun

Bir gün beni arzularsan gel
Tenin kaldı bedenimde
Bir gün beni arzularsan gel
Geceleri bağlar oldum gündüze

Hazların bittiği yerde
Hasret bıraktın gözlerime
Sevgim peşinden koşar oldu
Gözyaşım düştü yüreğimeeee...

Alıştıkça hasretim (Alıştıkça hasretim)
Tükenir ümitlerim (Tükenir ümitlerim)
Nerdesin (Nerdersin)

Hislerini bırak yolunu bulsun
Sen kötü günlerin en sonusun
Yatağım geceme dar gelir oldu
Uzatma artık gel ne olursun


Hislerini bırak yolunu bulsun
Sen kötü günlerin en sonusun
Yatağım geceme dar gelir oldu
Uzatma artık gel ne olursun

Hislerini bırak yolunu bulsun
Sen kötü günlerin en sonusun
Yatağım geceme dar gelir oldu
Uzatma artık gel ne olursun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder