25 Ağustos 2007 Cumartesi

Ayben - Rap Benim

RAP BENİM
Rap benim hayat felsefem
Rap benim için doğrular ve ufkumu aydınlatan parıltı
Ben onu ustasından öğrendim
Rap benim hayatımın son gerçeği,
Rap benim geleceğimin ilk perdesi
Rap benim kalbimin aynası,rap hayallerimin yek paydası.
Yolu yok bükülemedi bu dil,karalanamadı rapim
Her daim dillere pelesenk oldum
ama yıkılamadım,hiç susturulamadım bu gerçek
Her sahnede varım,her yerde var adım
Doğru bildiğimi yapıyorum ve yine sana kulak asmadım
Sus ben böyle mutluyum gel de sustur adamım
Bebektim rapi tanıdığımda,her yaşımda çınladı kulağımda
Adını bilmeden sevdiğim oldu,
Bu güne dek yürüdük bu yolda
Öyle kolay değil ben emeğimi verdim
Rap adına yaptığım her üretim benim alın terim
İlham kaynağım deneyimlerim.

Nakarat:
Rapimi yar etmem,Rapime ah etme
Rapimi dinlettim,
Rapimin ahengi birini bulur
Kim bilir ki dengi mi?
Bilin ki Rap benim tek sevgilim. x4

99 Nefret-Meclis-i ala İstanbul-yüz yüze;
99 sefer sayılı uçak benim adım Ayben
2001 Nefret-Anahtar;
Doğru olan zordur zoru başarmaktır doğruluk
2002 Narkotik-Doğuştan Katil;
Dünyadaki nickim Ayben Türkçe Rapin kız sesi
2004 Ceza-Rapstar- sinekler ve beatler;
Ders 2 sona erdi 30 saniyen var,
Araba; Kafiyeler sapır sapır dökülür bu dilden
2005 Aylin Aslım-Gulyabani;
ek bir sözlüğe gerek yok ben kendimi biliyorum
2005 Fuat-Geri geldi;
Ayben de micro emin denizde ottunuz rap okyanus
Ayben se illegal ben vardım siz yoktunuz şimdide siz koktunuz.
Beatleriniz namüsait,featleriniz namünasip,
Lirikleriniz gayri meşru
Antipatiksiniz gayri tabi rapleriniz

Nakarat:
Rapimi yar etmem,Rapime ah etme
Rapimi dinlettim,
Rapimin ahengi birini bulur
Kim bilir ki dengi mi?
Bilin ki Rap benim tek sevgilim.x3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder