25 Ağustos 2007 Cumartesi

Ayben - Gelinlik Sarhoşluğu (feat Aylin Aslım)

aylin aslım

duydunuzmu neler olmuş tanıdınızmı meşhur olmuş çok sefilmiş zengin olmuş banane marjinalmiş artis olmuş o da bişeymi star doğmuş orjinalmiş kimden çalmış banane

ayben

boynuz altından bakan o gözlerin kör olsun damat alana kaynana bedava kahpelikde hediye olsun banane vergi şampiyonlarından vergi kaçıranlardan haberim olsun kimin eli kimin cebinde topuna lanet olsun play ve kayıt eşittir hiçbirinde ses de yok görüntü çok rutin ve krişe ne giyerse giysin hepsi bol kılıflarıyla kapalı gerçek üstü varlık spiker olmuş her denyo savaşı gülerek sunmuş

aylin aslım

alkolikmiş beter olmuş mübtelaymış ondan çökmüş karizmatikmiş kilo almış banane duayenmiş muayyen olmuş lezbiyenmiş gelin olmuş sevgidenmiş katil olmuş banane

Ayben

şöhret olana herbi yol helal misali her bi masal kulağı tıkadı yurdum insanı ve nette yapılan her geyikde karalamayla dolmuş kal gelmiş hepsine buyrun türkçe dersine dedikte taktik olmaz oğlum karizmatik bi patron olmadan da yürüyoruz kraliyet top 10 larında hergün aynı şey ben görüyorum sen yolun başındasın bense dönüyorum ek bi sözlüğe gerek yok ben kendimi biliyorum
banane banane banane

ayben

magazin her zaman bumuydu yoksa sonradanmı döndü tvdeki zihniyet sapıkmı bizmi öle gördük aylin aradı bende geldim ayben derki sen sefildin senin için hazin bi sondu aylin ayben ortak oldu
banane banane banane

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder