25 Ağustos 2007 Cumartesi

Aşık Mahzuni Şerif - Çingene Çingene

Yarabbi, bütün insanları sen yaratmadın mı?
Biz de senin kulun değil miyiz?
Neden bize buçuk derler?
Onlardan neyimiz eksik?
Bizi de Sen yaratmadın mı Allah'ım?
Sen Bir'sin, biz de Seni Bir biliriz.
Bize neden buçuk derler Yarabbi?

Ulan çingene, sen niye hırsızlık yapıyorsun?
Ben mi?
Hiçbir kimse bana ekmek kapısı tanımıyor ki.
Çalmayayım da ne yapayım? Aç mı kalayım?
Peki, sen niye okula gitmiyorsun?
Okul, okula mı?
Beni kimse buçukum diye okula değil
Yanına bile almıyor.

Peki sen kendine göre bir iş bulamadın mı?
Buldum, buldum,
Sadece bana cellatlık vazifesini verdiler.

Çingenenin ellerinde kalburu vay vay ...
Bir elinde kalbur birinde deri vay vay ...
Bunu seven yokmu insanın biri vay vay ...
Çingene çingene hayat sana mengene (2)
Alem oturur kalkar serserisin gene

Eşek pastırması sucuk olur mu vay vay ...
Gelip giden böyle cacık olur mu vay vay ...
Ey insanlar insan buçuk olur mu vay vay ...
Çingene çingene dara düştün sen gene (2)

Çingene çingene dara düştün sen gene
Mahzuni çingene adamdır o gene
Adamdır ama neden adı olmuş çingene
Çingene çingene dara düştün çingene
Birçare çingene çingene çingene

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder