27 Ağustos 2007 Pazartesi

Ali B - Leipe Mocro Flavour

ALI B:
Je hoort ali b hardcore to the bone,
Represent warchild tot aan stichting boom,
In mijn leven is niks gewoon,
Kontelikkers likken mn bil zo schoon,
Ben niet de rapper met de zwaarste flow,
maar ik heb wel een wassenbeeld in Madam Tussaud
Sommige rappers vinden mij nu een sel-out,
Een commerciele jongen die alleen maar van geld houdt,
Arme stakkers het doet pijn in hun hart,
Want die knuffelmarrokaan sleept weer een prijs in de wacht,
Ik ben niet de allerbeste maar ik blijf wel apart
en heb het onder controle alsof ik rijd in mn kart, schumacher-style,
alleen rijd ik zonder te remmen, ik ben zo leip,
hoor in mn hoofd nu wel honderden stemmen,
Doe dit voor een softies en hun roffe publiek.
Dus gooi je handen in de lucht en gaan we los op de beat.

BRACE:
Hoor dit is, ja dit is die leipe mocro flavour,
Geen probleem, Ali b, brengt leipe mocro flavour,
Iedereen die doet mee, met leipe mocro flavour,
Die leipe mocro flavour, die leipe mocro flavour,

YES-R:
Ik ben als Coca-Cola met een cherry smaak en,
Ik hoef geen alcohol om herrie te maken,
Ik flow om te blazen, laat de hele club bouncen,
Chickies die dansen, want ik chill hem V.I.P.,
En doe dat niet om stoer te doen, maar ey yo dansen kan ik niet,
Voel je die beat, ik voel hem echt, teminste dat is als ik flow,
Want als ik dans dan lijk ik gek, en als ik sjans hou maar op,
Dan krijg ik 9 van de 10 keer een stomp op mn bek, shit,
Kont in de tent, ali b, yes-r en de brace op de track,
Dit feest is perfect, en de sfeer is er zeker,
Wie brengt hem beter dan de mocro flavour,
Niemand die het durft omdat motherfuckers weten,
Niemand die kan tippen aan de yes-r en zn neven,
Het zit in onze bloed en dit is hoe het moet,
Je kan me haten om de floes, maar onthou mn fucking naam,
En de successen die ik boek want…

BRACE:
Hoor dit is, ja dit is die leipe mocro flavour,
Geen probleem, Ali b, brengt leipe mocro flavour,
Iedereen die doet mee, met leipe mocro flavour,
Die leipe mocro flavour, die leipe mocro flavour,

ALI B:
Ik ben down met een boer of een swingende belg,
Heb respect voor iedereen wat k voor niemand verberg,
Ben eigewijs eigezinnig maar teminste mezelf,
Want meelopen heeft nooit en te nimmer gewerkt,
Dus doe maar gek Bounce en word helemaal leip,
En yo we leven al zolang in een vervelende tijd,
En als we blijven zeuren dan wordt het toch al niet beter,
Dus daarom breng ik jullie nu die leipe mocro flavour,
Ik geef geen fock om die fakers, het zijn wel honderde haters,
Ik ga de oorlog met ze aan, maaar dan zonder een leger,
Yes-r aan mn zijde, klaar om te strijden,
Rocken de show pakken de dough en gaan pleite,
Ik ben het type die zn zaken wel goed bekijkt,
Heb ik het te druk kun je terecht bij mn look-a-like,
En als je geen genoegen krijgt, volg me pick,
Want ik ben al onderweg naar de volgende hit

BRACE (2X):
Hoor dit is, ja dit is die leipe mocro flavour,
Geen probleem, Ali b, brengt leipe mocro flavour,
Iedereen die doet mee, met leipe mocro flavour,
Die leipe mocro flavour, die leipe mocro flavour

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder