28 Ağustos 2007 Salı

Alaturka Mavzer - Mahkeme Duvarı

Sanıklar:

selahhattin ergul
ilker uncuoglu
önder sahin
ekincan ASLAN Durusma salonuna DURUŞMA BAŞLASIN


Korkularda yol ara sorgularda sabah horoz otsun bekle durdugun duvarda hesap

yaz mizah sayfa kahkahalarda ahh cıglık kopar gunahlarda ızah sah

atın kral solum sıra toprak sonunda benimdir bekler ecel yemindir yolumda

dahası var evimdir mapus solumda don bak ayna kırık konusur oldu pust ta

we bendim kanattım ha bu hayat pis asi olum dengesiz dolasır kavga his

sis var soguk ask kafesi kaideeiiiz bir suru pich var hepside densiiiz

gel geitr onume koy yasamdan ornek ecel gecer gozumden olumdu can gerek

kalmadı cicek sen oh su veren olmaz mezarıma siyah celenk bir goren olmaz



Gunahlarımla sen sewil olmasın yavas herkesin yuzunde bir acı ve bir telas

yalanmı bitti dur bi arkadas omur mu gecti az biraz savas barısı bekleyen dualarımda yok telas

ozurlu kalbe yas basın vakit gelince kacmasın dostun ismi olmasın olum elimden almasın

riyakar olsun olmasın bahcemizde solmasın bugune belki varsın yarına sende acsın

napıcaksın aklı olmamaıs ki hep kazansın gozyası ile donmus sah kaderi bastan alsın

yakında yaslanırsın aciz olma hep bakarsın 4 gozunle orman ortasında yol ararasın

kıldan olma koprunun ateslerinde kavrulup esmeyen bu ruzgarın yalanlaRIYLA yanmışım
varmısım yokmusum siyahmısım beyazmısım kimse gormemişki nah en derinde kalmısım



DURUŞMAYA ARA WERİLDİ


sorunlardan soyutlanmak için rap yaptım oyunlardan uzak kalmak için tek kaldım

çarpıntı duydu kalbim her vukuatta psikolojini çözümledim tek tokatta

yılanlar cıyanlar yolundan cayanlar yazdıklarım hayatımın anektodları

yaptıklarım zehirli çiçeklerin antitokları kopartılmak istedim özümden kopmadım

yapmadım yalancılık hiç takmadım derdimi benim derdim dünyanın derdini aşmışken

neydin deydimi herkez mezarına tek girer nitekin ben yasarkende tektim

nitekim ben ölürkende aynen yakarım kızarsam ama her boke maydonoz olmam

elde bi koz war kartları oynar bu beynim kaynar yolumda kan var bi kulp takarlar


Kahpeye açılır perde geri kalan sahneye atılan her adım kadar aynı olur dawetiyen

yazılı kararlar aynı oyunun galibiken azılı katil tadında gibi bırakır hissetmeden
fazla oldugunu sandıgın cok az tayfan bizde tatil yok çalısan her kankan sonu belli degil ama

inanırsa yeter çaba etmen gereken feda içten başlar yara alacagın kadarını ye iç nefsin için

bi hiç olmaktansa acilin üst dozda yarışta amaç varma gidebilecegin git gel yanıma

senin için karıstı oratm sonunda (yeterlidir)

KARAR WERİLDİ SANIKLAR SUÇLU BULUNDU KADIKOY ACİLDE ÖMÜR BOYU RAP YAPMAYA MAHKUM EDİLDİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder