28 Ağustos 2007 Salı

Akesinti - Büyük Yalan

Bitti artik buyuk askimiz eller kazandi iste bana olan sevdan buyuk yalan artik elveda
bitti artik buyuk askimiz eller kazandi iste bana olan sevdan buyuk yalan donmem bir daha
yalan yalan bana olan sevdan aradan gecen zaman bana zindan
hic mi sevmedin kalbimde derin yaran agliyor sana bakan gozlerim kan her gozlerine bakisim da icim yaniyor
sevdami haykirmak istiyorum ama olmuyor cok dusundum olumu ama bunu yapamam
kendimi bir daha kandiramam bilki seni cok sevdim unutmaki seni hep bekledim
ayirmak istiyenlerde sonunda basardi kader umudu beni umutsuzca yakaladi
kaybedecek hic bir seyim kalmadi dayanamiyorum artik yokluguna pismansin bunu ben biliyorum
ben sensiz yasayamam omur denilen bu yolda cikmiyorsun aklimdan unutamiyorum her aciya dayanalim seni seviyorum
hayata kustum sabir ediyorum nereye kadar bunu bilemiyorum sen unutma unutulanlar unutanlar asla unutmazlar
bitti artik buyuk askimiz eller kazandi iste bana olan sevdan buyuk yalan artik elveda bitti artik buyuk askimiz eller kazandi
iste bana olan sevdan buyuk yalan donmem bir daha ayni acilari cekmek istemiyorum
cok denedim senden baska sevemiyorum ne olurdu askim devam etseydik
ne olurdu bebegim olumune gitseydik sevdik sonunda tukendik hani askimizdan daha buyuk ask yoktu
benimle ilk defa yandinmi askimla sorular sorular hep aklim da labirente dustum yol bulamiyorum
sigara ustune sigara yakiyorum askin yakiyor careyi icmekte buldum soylesene simdi mutlumusun acaba
sevdam insanladi acildi denize alip basini gidiyor kim bilir nereye seni ariyor soruyor her gordugune bulamadan donuyor
donmek istemesede bitti artik buyuk askimiz eller kazandi iste bana olan sevdan buyuk yalan artik elveda bitti artik buyuk askimiz
eller kazandi iste bana olan sevdan buyuk yalan donmem bir daha hayatima girdin beni degistirdin
sana inandim seni cok sevdim sana baglandim cok alistim simdi terkettin beni mahvettin

dj yildirim ft akesinti seni seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder