28 Ağustos 2007 Salı

Ajda Pekkan - Göz Göz Değdi Bana

Ajda Pekkan - Göz Göz Değdi Bana

Albüm Adı : Ajda Pekkan 1964 45'lik


Senle ben çok iyi iki arkadaştık
Dağlar bayırlarda elele dolaştık
Bir gün kavga ettik çok fena dalaştık
Yoksa göze mi geldik, bak dinle

(1)
Göz göz göz değdi sana
Göz göz göz değdi bana
Ve sen bensiz gittin
Bak neler oldu bak dinle
Göz göz göz değdi sana
Göz göz göz değdi bana
Sen gittin çok uzaklara

Çok geçmedi geldin aşkın taptazeydi
Sevindim ben buna dünyalarıma değdi
Üç gün geçmedi şımardı sebep neydi
Ah yine mi göz değdi, bak dinle

(1) tekrar

Bekledim bekledim bir gün gelirsin diye
Ağladım şikayet etmedim hiç kimseye
Nasıl inandım tek taraflı sevgiye
Ah göze geldik biz yine, bak dinle

(1) tekrar

Söz : Fecri Ebcioğlu & Müzik : Ben Raleigh

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder