28 Ağustos 2007 Salı

Ahmet Selçuk İlkan - Uçurum Çiçeğim

Bir sigara külüne bıraktım bütün verdiklerini
Öyle bitik öyle yanık
Bir bak ardına şimdi
Yanmış bir kalpten başka ne bıraktık

Senin de biletin
Buraya kadarmış uçurum çiçeğim
Artık inebilirsin!
İşte bütün yollar senin
İşte bütün taksiler
İşte bütün adresler
Artık bana da sormadan
İstediğin yere gidebilirsin.

Artık bensiz olacak yolculukların
Ve bütün maceraların
Belki biraz buruk
Belki biraz acı
Ama Bundan böyle
Sen bana
Ben sana yabancı
Neylersin sen istedin bu sonu
Şimdi artık
Koluna-yoluna ve dudağına
İstediğin yolcuyu alabilirsin.

Seninle bu aşkı yaşamadık say
Birlikte gülüpte ağlamadık say
Böylesi unutmak daha da kolay
Sende eller gibi adımı unut...

Gözün aydın artık özgürsün
Artık bağımsız
Sabaha bütün uçaklar ve de kucaklar seni bekliyor
İster amerika
İster tibet
Ölümüne vurdun
Ölümüne terket
Nasılsa içimde koptu kıyamet

Sakın unutma
O İntihar gözlerini de al git aynalardan
Ve o günahkar ellerini çek git yatağımdan
İstemem senden bir iz bile kalmasın
Artık bütün yollar senin uçurum çiçeğim
Git istediğin yere git gönlünce
Cehenneme kadar yolun var
Yeterki.. Yeterki
Bir daha bana dönüşün olmasın!..

Seninle bu aşkı yaşamadık say
Birlikte gülüpte ağlamadık say
Böylesi unutmak daha da kolay
Sende eller gibi adımı unut...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder